Došlo je do problema pri učitavanju komentara.

Brisanje pošte iz RoundCube aplikacije

Portal za podršku  »  Baza znanja  »  Pregled članka

  Štampa

U RoundCube aplikaciji izaberite poruke kojie želite da obrišete, zatim kliknete na opciju Obriši (Delete).


0abb72333f5b58e1a182e650d129339d19a0ca1fc31a3cda39df6528c30d80667d7ffccaf79a750d?t=b49b588f0f707248a1502f7c9874980a

 

Nakon brisanja pošta završava u folderu Smeće (Trash). Nepotrebna pošta sada može biti obrisana na sledeći način:

1. Uđite u folder Smeće (Trash)

2. Kliknite na opciju Radnje fascikle (Folder actions)

3. Iz padajućeg menija kliknite na dugme Isprazni (Empty)


b00823efcdfc0c14d3986ace7592f6992b2d110a439e1b92796030eddd8a3f0ac5c45d347b0f9052?t=a88343badf2c7234d9239515e13eca9b

 


VAŽNO:
Ako se koristi IMAP protokol za pregled pošte na računarima ili mobilnim telefonima, treba imati u vidu da se brisanjem pošte sa servera, ona briše i sa svih uređaja koji koriste IMAP protokol i tu poštu imaju samo privremeno keširanu u okviru sinhronizovanih IMAP foldera. Ako je potrebno da se pošta sačuva na nekom uređaju, neophodno je da se pre brisanja adekvatno arhivira u lokalne foldere email aplikacija na Vašim uređajima.


Podeli na
Da li Vam je ovaj članak koristio?  

Povezani članci

© DreamWeb | Hosting