Nadogradnju hosting paketa možete poručiti u korisničkom panelu, kome pristupate po sledećem uputstvu...
https://helpdesk.dreamweb.rs/sr/baza-znanja/article/pristup-korisnickom-portalu
Nadogradnja paketa se ne može poručiti ako je već izdat predračun za naredno produženje pretplate (30 dana pre isteka pretplate). U tom slučaju je potrebno prvo platiti produženje pretplate po izdatom predračunu, a nakon prijema uplate poručiti nadogradnju, za koju ćete dobiti novi predračun sa razlikom u ceni paketa za period do isteka pretplate.
Prilikom promene paketa se plaća samo razlika u ceni za preostali period do isteka pretplate.
Kada se ulogujete u korisnički panel, pratite sledeće korake...
Na sledećem koraku će Vam biti ponuđeno da izaberete novi hosting paket koji želite i period pretplate koji želite da koristite za naredna produženja pretplate.
VAŽNO: Izbor perioda pretplate na ovom koraku nema nikakve veze sa nadogradnjom i periodom koji želite da platite za nadogradnju paketa. Nadogradnja paketa se uvek obračunava prema trenutno aktuelnom periodu pretplate, odnosno naplaćuje se samo razlika u ceni za preostali period do isteka pretplate, a izabrani period pretplate tokom ove porudžbine se odnosi samo na naredna produženja pretplate.
Nakon izbora željenog paketa i perioda pretplate ćete dobiti obračun razlike u ceni između postojećeg paketa i novog hosting paketa za preostali period do isteka pretplate, a nakon potvrde porudžbine ćete dobiti i potreban predračun sa instrukcijama za plaćanje.
Po prijemu Vaše uplate će u većini slučajeva automatski biti izvršena promena (nadogradnja) hosting paketa. Izuzetak je nadogradnja sa običnog na SSD paket, koja zahteva migraciju hosting naloga na SSD server, a za koju može biti potrebno do dva radna dana za realizaciju.