There was a problem loading the comments.

Promena podataka u WHOIS bazi domena

Support Portal  »  Knowledgebase  »  Viewing Article

  Print

Prilikom registracije novih generičkih domena se za kontakte domena u whois bazi koriste podaci iz korisničkog naloga u kome je obavljena porudžbina. Kod svih generičkih i internacionalnih domena, email adresu i ostale podatke u whois bazi možete kasnije jednostavno podešavati i sami u okviru svog korisničkog panela, kome pristupate na adresi www.dreamclients.com, što je detaljnije objašnjeno u ovom članku.

 

Kod nacionalnih (RS i СРБ) domena se podaci vlasnika za whois bazu unose odvojeno prilikom porudžbine svakog novog domena, a bitni podaci registranta, koji određuju vlasništvo domena, ne mogu se promeniti samostalno kroz korisnički panel, već zahtevaju posebnu administrativnu proceduru, za koju je potrebno da se obratite našoj administraciji.

 

  1. Nakon pristupa korisničkom portalu, kliknite na stavku Domeni > Moji Domeni.

    Moji Domeni

  2. Kliknite na dugme "Upravljanje", pored naziva domena za koji želite da izvršite promene.

    Upravljanje domenom

  3. U levom meniju kliknite na opciju "Izmena WHOIS baze".

    Izmena WHOIS baze

  4. Na toj stranici možete izmeniti postojeće podatke u WHOIS bazi domena.
     

Važno: U slučaju promene bitnih podataka registranta generičkog domena (ime, prezime, naziv firme ili email adresa), u skladu sa aktuelnim pravilima ICANN-a i nadležnih registara, pokreće se proces validacije, koji je neophodno obaviti da bi promena bila realizovana. Validacija se obavlja putem linkova koji će biti poslati na email adresu registranta ili u slučaju promene email adrese, na staru i novu email adresu i neophodno je da se obavi odobrenje u obe poruke. U slučaju da stara email adresa više nije u funkciji, potrebno je da se obratite tehničkoj podršci.
 


Share via
Did you find this article useful?  

Related Articles

© DreamWeb | Hosting