There was a problem loading the comments.

Podešavanje BlueMail aplikacije za mobilni telefon

Support Portal  »  Knowledgebase  »  Viewing Article

  Print

Sa porastom trenda korišćenja mobilnih uređaja, svakodnevno raste i potreba za pristupom elektronskoj pošti u pokretu. Oni najčešće već imaju fabrički instalirane email klijentske aplikacije, ali se one, kao i u slučaju email aplikacija za računar, razlikuju u zavisnosti od proizvođača, pa čak i operativnog sistema i nekada nisu dovoljno dobre i pouzdane. 

 

BlueMail je jedna od popularnih i najbolje ocenjenih email aplikacija za Android uređaje. Ova aplikacija je dostupna i za iOS (iPhone), a podešavanje u ovom članku je veoma slično i na iPhone uređajima, osim samog procesa instalacije aplikacije.

 

Navedena aplikacija je dostupna na sledećim adresama:

 

Instalacija aplikacije (Android)

Za preuzimanje aplikacije potrebno je pre svega odabrati ikonicu "Play Store" ("Play prodavnica") na svom uređaju

  • Nakon otvaranja aplikacije "Play Store", u polje za pretragu je potrebno uneti reč "bluemail", i sa liste ponuđenih aplikacija odabrati "BlueMail - Email & Calendar App - Mailbox"
  • Zatim treba kliknuti na dugme "Install", a nakon što instalacije, potrebno je odabrati "Open", ili aplikaciju otvoriti putem ikonice koja će biti dodata među instalirane aplikacije na uređaju

 

bluemail-1

 

Automatska konfiguracija

Automatsko konfigurisanje BlueMail aplikacije za prijem i slanje pošte se obavlja na sledeći način:

  • Po otvaranju aplikacije, potrebno je odabrati drugu ponuđenu opciju, "Add Other Account", a zatim treba odabrati opciju "Other Email"
  • Na kraju ovog koraka, potrebno je uneti adresu željenog email naloga i lozinku za pristup istom, ostaviti polje "Automatic" štiklirano, i odabrati dugme "Next"

 

bluemail-2-1

 
Na ovaj način, BlueMail aplikacija će biti automatski konfigurisana da sa ovog email naloga poštu preuzima putem IMAP protokola, a biće primenjena Non-SSL podešavanja.

 

Manuelna konfiguracija

Ukoliko iz bilo kog razloga automatsko konfigurisanje ili prijem i preuzimanje pošte nakon njega ne funkcioniše, potrebno je, prilikom unošenja adrese email naloga i lozinke u prethodnom koraku, odštiklirati opciju "Automatic", a zatim odabirom dugmeta "Next" ručno konfigurisati aplikaciju, na sledeći način: 

  • Na ekranu koji se pojavi odabrati opciju IMAP
  • Uneti parametre servera dolazne pošte po uzoru na one sa drugog dela slike ispod (obratiti pažnju da se za username koristi kompletna email adresa) i odabrati "Next" u donjem desnom uglu
  • Uneti parametre servera odlazne pošte po uzoru na one sa trećeg dela slike ispod

 

bluemail-2-2

 
Ukoliko želite, aplikaciju možete podesiti i da poštu preuzima putem POP3 protokola ili koristeći SSL/TLS podešavanja za oba protokola. Parametre koje je potrebno u tom slučaju uneti prilikom konfigurisanja aplikacije možete pronaći OVDE.

 

U ovom, poslednjem koraku, potrebno je uneti finalna podešavanja:

  • Ime i prezime osobe (ili naziv firme) koje će se prikazivati primaocu pošte poslate sa tog email naloga, kao i opis email naloga (radi lakšeg snalaženja među nalozima u aplikaciji, savetujemo da kao opis stavite upravo email adresu naloga koji konfigurišete)
  • Odabrati "Done" ukoliko ste završili sa postavljanjem email naloga u BlueMail aplikaciju, u suprotnom, odabrati "Add another account" i ponovo ispratiti opisanu proceduru

 

bluemail-3

 

 
Nakon navedene procedure, na ekranu će se prikazati direktorijum za prijem pošte postavljenog email naloga.

 

 


Share via
Did you find this article useful?  

Related Articles

© DreamWeb | Hosting