There was a problem loading the comments.

Dvostepena autentifikacija (2FA) u korisničkom portalu

Support Portal  »  Knowledgebase  »  Viewing Article

  Print

Dvostepena autentifikacija je bezbednosni mehanizam u kom se od korisnika zahteva da, osim unosa lozinke za pristup, potvrdi pristup sa nekog svog mobilnog uređaja koji je odredio za tu svrhu. 

 
Postoje različite mobilne aplikacije za dvostepenu autenfikaciju, među kojima su popularne Authy i DuoMobile, koje su dostupne za Android i iPhone mobilne telefone.

Za početak je potrebno da na svom telefonu imate instaliranu neku aplikaciju za 2FA, pa ako je već nemate odaberite sada i instalirajte neku takvu aplikaciju.

 
Kada to učinite, dvostepenu autentifikaciju za pristup korisničkom portalu možete podesiti u okviru opcije "Bezbednosna podešavanja", do koje možete doći klikom na Vaše ime, kao što je prikazano na sledećoj slici:

 

2FA_kportal_1

 

Zatim, potrebno će biti da kliknete na dugme "Kliknite ovde da uključite":

 

2FA_kportal_2

 

Na sledećem ekranu je potrebno da kliknete na dugme "Početak":

 
2FA_kportal_3

 

U narednom koraku je potrebno da, kroz aplikaciju za dvostepenu autentifikaciju, kamerom telefona skenirate QR kôd sa slike (1), zatim da unesete kôd koji generiše ta aplikacija na telefonu (2), i kliknete na dugme "Submit" (3):

 

2FA_kportal_4

 

Bitno je da unos kôda i klik na to dugme bude obavljen u vremenskom okviru od 30 sekundi, u kome važi taj kôd.

 
Nakon kompletirane procedure, prikazaće se poruka o uspešno podešenoj dvostepenoj autentifikaciji:

 
2FA_kportal_5

 

Ukoliko u nekom trenutku ostanete bez uređaja ili aplikacije u kojoj Vam je bio podešen ključ za autentifikaciju, možete kontaktirati naš call centar sa broja telefona u korisničkom nalogu, ili se obratiti našoj tehničkoj podršci sa email adrese navedene u korisničkom nalogu, i zatražiti uklanjanje dvostepene autentifikacije za pristup korisničkom portalu.

 


Share via
Did you find this article useful?  

Related Articles

© DreamWeb | Hosting